Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. Bedzie zabawa przy muzyce,znizki w barze a takze zostanie przyznana glowna nagroda wyjazdu! Nie mozecie tego przegapic! Start 14 na plazy kolo wiezy Eiffla #ST #arkadiuszczank #bulgaria #studenttravel @5953

  2. Markowe leki za free!!! Wszystko pokrywa ubezpieczenie,po co placic w sklepie za leki jak sa za free. #st #bartoszbielinski #grecja #studenttravel @5950

  3. Dzis od 14 beach spot ST przy Marabu beach bar . Zapraszamy na wspolny smazing i nie tylko . #st #zawszespoko #noifajnie #bartoszbielinski #grecja #studenttravel @5948

  4. Jutro mega impreza na plazy! #HAWANA PARTY Znizki na beach barze!MUZYKA!Konkursy z nagrodami Do wygrania glowna nagroda #ST 14:00 plaza ponizej Eiffla flaga ST #dawidjaniga #bulgaria #studenttravel @5944

  5. Przypominam dzisiaj #glamour firmowa impreza #ST wybieramy miss i mistera calego wyjazdu. H.vladislav w miejscu gdzie mielismy spotkanie organizacyje wstep free #dawidjaniga #bulgaria #studenttravel @5930

  6. Dzisiaj plaza wersja light flaga #ST na plazy w okolicach Eiffla. Jutro plaza wersja party!!! #HAWANA PARTY!!!:D #zawszeSpoko #StudentTravel #krzysztofkardas #bulgaria #studenttravel @5911

  7. Dzisiaj plaza wersja light flaga #ST na plazy w okolicach Eiffla. Jutro plaza wersja party!!! #HAWANA PARTY!!!:D #zawszeSpoko #StudentTravel #dawidjaniga #bulgaria #studenttravel @5910

  8. Jutro wyjazd na zwiedzanie Kotoru i Budwy o 9:00. W Budwie bedzie przewidziany czas na plazowanie :) #ST #lukaszodrzywolski #macedonia #studenttravel @5908

  9. Dzis jeszcze w planach:basket18,siata18-royal,a wieczorem #megaimprezy #kiczparty -beda nagrody #zb20royal #pianaparty22 -zapisy na dyzurach17-18 #noifajnie #ST #krzysztofkardas #bulgaria #studenttravel @5881

  10. Dzis jeszcze w planach:basket18,siata18-royal,a wieczorem #megaimprezy #kiczparty -beda nagrody #zb20royal #pianaparty22 -zapisy na dyzurach17-18 #noifajnie #ST #arkadiuszczank #bulgaria #studenttravel @5880

  11. Dzis plazujemy ile mozemy, wiec wstawajcie i na plaze z nami zasuwajcie. Zbiorka 10.30 hotel Royal i 10.40 vladyslav.Dzis siata po obiedzie w Royal 14.15 #ST #arkadiuszczank #bulgaria #studenttravel @5852

  12. Aqualand - park wodny wyjazd jutro!!9:30 zbiorka przed Chandris super market. Powrot ok 19. Osoby ktore sie spoznia straca pieniadze!!#aqualand #zawszespoko #ST #mateuszkruk #grecja #studenttravel @5814

  13. #red cup party amerykanska stylowa Daskalos22:30 #beerpong #flunky #trickbord wyniki gry terenowej #b4 do oporu, przed klubem gra-im wiecej osob tym lepiej #ST #mateuszkruk #grecja #studenttravel @5813

  14. Jutro dla osob chetnych 11:30 wyjazd na dzika plaze zbiorka w Daskalosie!! Koszt 2,50 euro w dwie strony.
    W niedziele wyjazd do Aqualandu szczegoly jutro!! #ST #mateuszkruk #grecja #studenttravel @5793