Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. Mozecie spac dzis dluzej, przez zle warunki pogodowe paxos jest odwolane #ST #katarzynagrzych #grecja #studenttravel @10128

  2. #pianaparty czas zaczac! Do 0:00 wejscie FREE w VIKING Disco. Open bar 20 lvl na cala noc! #miss #mister #mokrypodkoszulek #impreza #klubowycamp #st #mateuszdurlik #bulgaria #studenttravel @10127

  3. Dzis wieczor grecki w tawernie pavlos o 21 #ST #katarzynagrzych #grecja #studenttravel @10118

  4. Slonce walczy wiec my tez :) wspolne wyjscie na plaze o 14:30 #gry #zabawy #oboklatarni pamietajcie o zadaniach na gre terenowa! Wieczorem rozstrzygniecie #ST #nataliadeja #czarnogora #studenttravel @10111

  5. Quady prawie pewne, o 10 bedzie ostateczna decyzja, lepiej przygotujcie sie na wyjazd, jesli nie bedzie do 10 padac to pojedziemy #ST #katarzynagrzych #grecja #studenttravel @10099

  6. Jutro o 13 zbiorka pod Royalem na Aquapolis, wezcie drobne na szatnie! :) #kamikadze #niespaczwiedzacszybkochodzic #st #nataliastepien #bulgaria #studenttravel @10091

  7. 22:00 przed Kingiem start #togaparty najlepsze przebranie dostanie nagrode:) jutro w zaleznosci od pogody platioamos lub naturalne spa #studenttravel #ST #mateuszkruk #grecja #studenttravel @10089

  8. O 21.30 wyjscie do sos #b4, beda kalambury, tabu, potem wyjscie do klubu #mokrekavos, jezeli jutro dopisze pogoda o 9.50 quady, na b4 mozna kupic wyzywienie #ST #katarzynagrzych #grecja #studenttravel @10082

  9. Siema! Wieczorem o 21:00 warsztaty #DJ-skie w BONKERS! #zostandjem #slawa #hajs #klubowycamp #st ! 23:00 - FLUO UV PARTY w Bonkers #mateuszdurlik #bulgaria #studenttravel @10081

  10. Warsztaty #barmanskie o 17:00 przy basenie w Royal. Zbiorka 16:45 Vladislav i Zdravets, 16:55 Royal. #drnik #zostanbarmanem #st ;) #mateuszdurlik #bulgaria #studenttravel @10075

  11. Warsztaty #twerkout juz dzis o 15:00 w Royal! Zbiorka 14:45 zdravets i vladislav, Royal 14:55. Zabieramy adidasy i sportowe spodenki. #niegapsie #rusztylek #st! #mateuszdurlik #bulgaria #studenttravel @10072

  12. Warsztaty #twerkout juz dzis o 15:00 w Royal! Zbiorka 14:45 zdravets i vladislav. Zabieramy adidasy i sportowe spodenki. #niegapsie #rusztylek #st! :D #mateuszdurlik #bulgaria #studenttravel @10071

  13. O 14 wyjscie na #bilard #kregle - 2e od os za godzine gry. Jesli jutro nie bedzie padac pojedziemy na quady #nawyjezdziesienieliczy #ST #katarzynagrzych #grecja #studenttravel @10070

  14. Grupa na wycieczce dlatego czas wolny a wieczorem #togaparty (przescieradla zakladamy poza apartamentami tak aby wlasciciele sie nie czepiali) #wino #zorba #ST #mateuszkruk #grecja #studenttravel @10062

  15. Ze wzgledu na pogode musimy odwolac dzis quady, miejmy nadzieje ze jutro bedzie lepiej #lejewkavos #burza #nawyjezdziesienieliczy #ST #katarzynagrzych #grecja #studenttravel @10059